• 31-10-2020, 21:54:08
    #46
    Murat_Sencan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    Allah razı olsun hocam eksik olmayın
  • 01-11-2020, 18:28:13
    #47
    Geçmiş olsun bende 1 ay önce atlattım. Tat ve koku kaybı en sinir bozucu durum. 1 ay geçmesine rağmen hala tam olarak düzelmedi diyebilirim. Hala daha %30 falan ancak tad ve koku alabiliyorum.
  • 01-11-2020, 18:29:30
    #48
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun bende 1 ay önce atlattım. Tat ve koku kaybı en sinir bozucu durum. 1 ay geçmesine rağmen hala tam olarak düzelmedi diyebilirim. Hala daha %30 falan ancak tad ve koku alabiliyorum.
    sizede geçmiş olsun hocam gerçektende öyle yemek hiç zevk vermiyor
  • 01-11-2020, 18:40:21
    #49
    Çok geçmiş olsun hocam.
  • 01-11-2020, 18:41:15
    #50
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam.
    Allah razı olsun hocam eksik olmayın
  • 01-11-2020, 19:37:23
    #51
    Geçmiş olsun, biz atlattık sayılır inşallah sizde atlatırsınız. Yarın da test yaptırcaz tekrardan.
  • 01-11-2020, 19:38:18
    #52
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, biz atlattık sayılır inşallah sizde atlatırsınız. Yarın da test yaptırcaz tekrardan.
    Allah razı olsun Amin hocam sizlerede geçmiş olsun
  • 01-11-2020, 19:41:45
    #53
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun Amin hocam sizlerede geçmiş olsun
    Allah razı olsun hocam. İlaçlardan dolayı bol bol su içmenizi önerebiilirim.
    Bizim tat ve koku yaklaşık 6.günden sonra gelmişti yavaş yavaş.
  • 01-11-2020, 19:42:17
    #54
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun hocam. İlaçlardan dolayı bol bol su içmenizi önerebiilirim.
    Bizim tat ve koku yaklaşık 6.günden sonra gelmişti yavaş yavaş.
    içmeye çalışıyorum hocam bol bol sağolun eksik olmayın