TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, biz atlattık sayılır inşallah sizde atlatırsınız. Yarın da test yaptırcaz tekrardan.
Allah razı olsun Amin hocam sizlerede geçmiş olsun