webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun Amin hocam sizlerede geçmiş olsun
Allah razı olsun hocam. İlaçlardan dolayı bol bol su içmenizi önerebiilirim.
Bizim tat ve koku yaklaşık 6.günden sonra gelmişti yavaş yavaş.