• 30-10-2020, 11:38:03
    #1
    Merhaba bugün şikayet var kategorisine girdim fakat girmez olaydım.


    Yok o bana küfür etti yok bana şöyle dedi.
    1. Sınıfta her şeye öğretmenim diyen çocuklardan farkı kalmamış çoğu kişinin


    Yahu arkadaşım her şeyi niye şikayet kategorisine yazıyorsunuz hepsinin şikayet alanı farklı.


    Çoğu konu dalga geçer gibi resmen o yüzden böyle bir başlık kullandım
  • 30-10-2020, 11:40:33
    #2
    Yahu arkadaşım her şeyi niye şikayet kategorisine yazıyorsunuz hepsinin şikayet alanı farklı.




    Çok doğru
  • 30-10-2020, 11:41:02
    #3
    Şu isme güvenip para gönderen var;


    Melek HACKorkmaz

    çıldırmamak elde değil

    Ayrıca saçımı çeken herkesi de buradan şikayet ediyorum.
  • 30-10-2020, 11:41:13
    #4
    Bence boş şikayetlere ban cezası verilmeli sonra bakalım birdaha açıyorlar mı
  • 30-10-2020, 12:00:20
    #5
    R10a girdim gireli her gün girip , gazete okur gibi ÅŸikayet konularını okuyorum Allah'ım bı Allah'ın günü ÅŸikayet konusu olmasın ÅŸaşırim 😂
  • 30-10-2020, 12:38:36
    #6
    hk0nline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence boş şikayetlere ban cezası verilmeli sonra bakalım birdaha açıyorlar mı
    Bu seferde neden banlandım diye açarlar