• 30-10-2020, 06:57:44
    #1
    İlk defa doğum günümde pasta gördüğüm için bian gerçek sandım telefona ufledim. Çok duygulandım .


    Çok teşekkür ederim r10 iyiki varsın ❤️
  • 30-10-2020, 07:01:24
    #2
    O zaman ben de gerçek pasta iktamımı yapayım, doğum gününüz kutlu olsun ☺️ Özelden iban iletirseniz pasta ikram etmek isterim.
  • 30-10-2020, 07:18:01
    #3
    Sağlıklı, mutlu nice yıllara...
  • 30-10-2020, 07:19:33
    #4
    Sağlıklı yıllara
  • 30-10-2020, 07:22:43
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlıklı yıllara
    Teşekkür ederim
  • 30-10-2020, 07:23:01
    #6
    metomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlıklı, mutlu nice yıllara...
    Teşekkür ederim
  • 30-10-2020, 07:41:22
    #7
    nzrbrkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa doğum günümde pasta gördüğüm için bian gerçek sandım telefona ufledim. Çok duygulandım .




    Çok teşekkür ederim r10 iyiki varsın ❤️

    Kat kat meyvel çikolatalı pastlarla mutlu nice yaşlara inşAllah Doğum gününü en içten dileklerle kutlarım.


    SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman ben de gerçek pasta iktamımı yapayım, doğum gününüz kutlu olsun ☺️ Özelden iban iletirseniz pasta ikram etmek isterim.

    Tm anlayamadım hocam IBAN'a pasta mı göndericeksiniz


    (işin espirisiydi düşüncenizi taktir ettim)
  • 30-10-2020, 07:49:18
    #8
    SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman ben de gerçek pasta iktamımı yapayım, doğum gününüz kutlu olsun ☺️ Özelden iban iletirseniz pasta ikram etmek isterim.
    Bazı kahramanlar pelerin takmaz 🌹
  • 30-10-2020, 08:12:33
    #9
    Doğum günün kutlu olsun hocam