İlk defa doğum günümde pasta gördüğüm için bian gerçek sandım telefona ufledim. Çok duygulandım .
Çok teşekkür ederim r10 iyiki varsın ❤️
Kat kat meyvel çikolatalı pastlarla mutlu nice yaşlara inşAllah Doğum gününü en içten dileklerle kutlarım.
O zaman ben de gerçek pasta iktamımı yapayım, doğum gününüz kutlu olsun ☺️ Özelden iban iletirseniz pasta ikram etmek isterim.
Tm anlayamadım hocam IBAN'a pasta mı göndericeksiniz
(işin espirisiydi düşüncenizi taktir ettim)