Konu
Bi an Gerçek sandım üfledim 😊
30-10-2020, 06:57:44
#1
nzrbrkn
İlk defa doğum günümde pasta gördüğüm için bian gerçek sandım telefona ufledim. Çok duygulandım .
Çok teşekkür ederim r10 iyiki varsın ❤️