SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman ben de gerçek pasta iktamımı yapayım, doğum gününüz kutlu olsun ☺️ Özelden iban iletirseniz pasta ikram etmek isterim.
Bazı kahramanlar pelerin takmaz 🌹