nzrbrkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa doğum günümde pasta gördüğüm için bian gerçek sandım telefona ufledim. Çok duygulandım .




Çok teşekkür ederim r10 iyiki varsın ❤️

Kat kat meyvel çikolatalı pastlarla mutlu nice yaşlara inşAllah Doğum gününü en içten dileklerle kutlarım.


SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman ben de gerçek pasta iktamımı yapayım, doğum gününüz kutlu olsun ☺️ Özelden iban iletirseniz pasta ikram etmek isterim.

Tm anlayamadım hocam IBAN'a pasta mı göndericeksiniz


(işin espirisiydi düşüncenizi taktir ettim)