• 28-10-2008, 20:49:45
    #1
































    Umarım rahat uyuyordur,hoş hiç sanmıyorumya şu düştüğümüz durumlara bakınca...
  • 28-10-2008, 21:11:12
    #2
    çoğu resimleri ilk kez görüyorum, teşekkürler arkadaşım.
  • 28-10-2008, 22:27:12
    #3
    mekânı cennet olsun.
  • 28-10-2008, 23:34:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Allah Rahmet Eğlesin.
  • 28-10-2008, 23:40:47
    #5
    arkadaşım yanlış anlama ama eleştirmezsem rahatsızlık duyucam Cumhuriyet bayramını kutluyoruz , Atamın cenaze töreninin resimleri burda bana 10Kasım topici gibi geldi.Atamla alakalı ülkemizle alakalı iç açıcı şeyler koysaydık daha doğru olmazmıydı ?
  • 29-10-2008, 00:32:36
    #6
    Ruhu Şâd olsun inşallah ...
  • 29-10-2008, 02:48:22
    #7
    Resimler için çok teşekkürler onun gibi bir ulu önder dünyaya sadece bi kez geldi dahada gelmez
  • 29-10-2008, 08:57:29
    #8
    JoyEX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım yanlış anlama ama eleştirmezsem rahatsızlık duyucam Cumhuriyet bayramını kutluyoruz , Atamın cenaze töreninin resimleri burda bana 10Kasım topici gibi geldi.Atamla alakalı ülkemizle alakalı iç açıcı şeyler koysaydık daha doğru olmazmıydı ?

    Evet haklısın öyle yapsaydık daha iyi olurdu
  • 29-10-2008, 09:06:30
    #9
    Allah rahmet eylesin, kurduğu Cumhuriyet ilelebet payidar kalsın inşallah.