arkadaşım yanlış anlama ama eleştirmezsem rahatsızlık duyucam Cumhuriyet bayramını kutluyoruz , Atamın cenaze töreninin resimleri burda bana 10Kasım topici gibi geldi.Atamla alakalı ülkemizle alakalı iç açıcı şeyler koysaydık daha doğru olmazmıydı ?
arkadaşım yanlış anlama ama eleştirmezsem rahatsızlık duyucam Cumhuriyet bayramını kutluyoruz , Atamın cenaze töreninin resimleri burda bana 10Kasım topici gibi geldi.Atamla alakalı ülkemizle alakalı iç açıcı şeyler koysaydık daha doğru olmazmıydı ?