Konu
Ulu Önderimizin Cenaze Töreni
28-10-2008, 23:40:47
#5
JoyEX
arkadaşım yanlış anlama ama eleştirmezsem rahatsızlık duyucam Cumhuriyet bayramını kutluyoruz , Atamın cenaze töreninin resimleri burda bana 10Kasım topici gibi geldi.Atamla alakalı ülkemizle alakalı iç açıcı şeyler koysaydık daha doğru olmazmıydı ?