• 29-10-2020, 13:44:36
    #28
    Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam herkes bana cevap veriyor da sanki ben bu modelin uygulanması taraftarıyım. :rokito21: Ben sadece durum tespiti yaptım kendimce.
  • 29-10-2020, 14:35:08
    #29
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes ekonomist olmuş buralarda harcanıyorsunuz yönetimden isteğimde artık dolar filan konularına izin vermesin. @Coskun;
    Hangi konulara izin verilsin? Onların sıralı bir listesini yaz da karışıklık olmasın sonra