• 27-10-2020, 22:17:11
    #1
    1 senedir pazar ve marketlerdeki hem artan fiyatlar hemde güvenemediğiz için kendi bahçemizi gelecek yaz için tam kapasite kullanacağız amacımız 6 ay meyve ve sebze ihtiyacını karşılamak. Şuan incir, kiraz, erik, kayısı, üzüm, ayva, vişne, ceviz, fasülye, börülce, patlıcan, karpuz, biber, barbunya, bamya, domates, dolma biber planladık bu yaz yine birşeyler yedik ama gelecek yaz için daha iyi olacak. Malum önümüzde ciddi bir dönem var artık kendi ürettiklerimizi yemek istiyoruz geçen hafta 10 tavuk 2 horoz, 1 ördekte bahçemize dahil oldu

    Yer: Kuşadası Kirazlı Köyü
  • 27-10-2020, 22:18:01
    #2
    Hayirli olsun hocam. Bahce kendinizin mi, yoksa kiraladiniz mi? Ben de ayni seyi dusunuyorum da.
  • 27-10-2020, 22:18:40
    #3
    Renfri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli olsun hocam. Bahce kendinizin mi, yoksa kiraladiniz mi? Ben de ayni seyi dusunuyorum da.
    Kendimizin hocam.
  • 27-10-2020, 22:19:54
    #4
    oH SÜPER bu mevsimde bende neler ekebilirim diye düşünüyordum.

    Bahçeden foto var mı ? Sera tipi mi yaptınız?
  • 27-10-2020, 22:20:17
    #5
    abim hayırlı olsun. Bizde köyde faaliyetlere başladık .. Doğru bi karar vermişsiniz..
  • 27-10-2020, 22:21:01
    #6
    Hocam görüntü atında böyle şeylere çok meraklıyımda imkanım olsa bende bir dk durmam yapardım
  • 27-10-2020, 22:21:28
    #7
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oH SÜPER bu mevsimde bende neler ekebilirim diye düşünüyordum.

    Bahçeden foto var mı ? Sera tipi mi yaptınız?
    Burada pek seraya gerek duyulmuyor kış çok sert geçmez. Haftada 3-4 gün gidiyorum gidince eklerim konuya resimleri
  • 27-10-2020, 22:25:26
    #8
    okuması bile bi hoş hissettirdi.
    allah bol bereket verir inşallah ağız tadıyla yersiniz.

    çok sevindim adınıza
  • 27-10-2020, 23:00:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Fotoğraf isteriz Bende çok istiyorum böyle bir uğraş.