raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oH SÜPER bu mevsimde bende neler ekebilirim diye düşünüyordum.

Bahçeden foto var mı ? Sera tipi mi yaptınız?
Burada pek seraya gerek duyulmuyor kış çok sert geçmez. Haftada 3-4 gün gidiyorum gidince eklerim konuya resimleri