• 27-10-2020, 10:08:04
    #1
    Dün sabah koku ve tad duyusunun kaybolmasıyla test yaptırdım sonuç Pozitif. Biraz halsizlik dışında şikayetim yok. Dualarınızı bekliyorum.
  • 27-10-2020, 10:08:31
    #2
    Allah yardımcınız olsun hocam
  • 27-10-2020, 10:08:57
    #3
    Allah şifa versin. Geçmiş olsun hocam.
  • 27-10-2020, 10:10:12
    #4
    Geçmiş olsun hocam, allah şifa versin.
  • 27-10-2020, 10:10:22
    #5
    Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum
  • 27-10-2020, 10:10:26
    #6
    Allah acil şifa versin
  • 27-10-2020, 10:11:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bakanlığın açıkladığı rakamlar ne kadar doğru değil mi? Sadece R10'da her gün bir kaç vaka var.

    Geçmiş olsun. Tez zamanda atlatırsınız inşallah.
  • 27-10-2020, 10:11:21
    #8
    Allah yardımcınız olsun.
  • 27-10-2020, 10:13:42
    #9
    Geçmiş olsun. Allah hayırlısıyla atlatmayı nasip etsin.