• 27-10-2020, 10:14:53
    #10
    Geçmiş olsun
  • 27-10-2020, 10:15:34
    #11
    osmandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün sabah koku ve tad duyusunun kaybolmasıyla test yaptırdım sonuç Pozitif. Biraz halsizlik dışında şikayetim yok. Dualarınızı bekliyorum.
    Ben de bu sabah halsizlik ve burun akıntısıyla uyandım umarım şifayı kapmamışızdır akşama antikor testi olacağım ,inşallah bir şey çıkmaz
  • 27-10-2020, 10:16:51
    #12
    aaa geçmiş olsun dostum. Dikkat et kendine.
  • 27-10-2020, 10:17:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun hocam. Umarım en kısa sürede atlatırsınız.
  • 27-10-2020, 10:17:19
    #14
    Acil şifalar dostum
  • 27-10-2020, 10:17:40
    #15
    Hocam gecmis olsun tez zamanda atlatırsınız umarım
  • 27-10-2020, 10:19:02
    #16
    Allah şifa versin. Geçmiş olsun hocam
  • 27-10-2020, 10:24:50
    #17
    🔎 WhoisTR.net
    Acil şifalar dilerim.
  • 27-10-2020, 10:32:22
    #18
    Alarda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bu sabah halsizlik ve burun akıntısıyla uyandım umarım şifayı kapmamışızdır akşama antikor testi olacağım ,inşallah bir şey çıkmaz
    Mevsimsel geçişten de olabilir. Allah korusun. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun arkadaşlar.