• 27-10-2020, 02:41:21
    #10
  • 27-10-2020, 02:41:25
    #11
    WaLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alternatifi varmı ?
    Bence hepsi aynı 😂 korkarım daha kötüye gidecek 😂
  • 27-10-2020, 02:43:23
    #12
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi süredir yoktum selam dost , konuya yorum yapardım ama pek ağız açlmıyor buralarda 😁

    Vay nerelerdesin
  • 27-10-2020, 02:45:02
    #13
    Bu olay cok farklı yorumlanır;
    1 Dolar : 8.1 TL
    1 Dolar : 104 japon yeni
    1 Dolar: 6.71 cin yuan
    1 Dolar: 76 Ruble
    Ülkelerin ihracat ve ithalat raporları. Gsyh gibi raporları. Gibi konuları eklemek lazım. Dolar sürekli 8 9 oldu diye konu açmak nereye kadar. Bu raporlar ile konu açarsak birşeyler görebiliriz.
    Ayrica japon, cin ve rus halkında doları nasıl yorumluyor? Sürekli gündem bunu ? Sürekli bunla meşgul olursak ne yapacağız?
  • 27-10-2020, 02:51:07
    #14
    espence adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bide cenaze törenini düşün
    Yakacağın kınayı düşün.
  • 27-10-2020, 02:52:12
    #15
    Düzelmiycek
  • 27-10-2020, 02:54:14
    #16
    Bende olta alıp balığa çıkacağım bu gidişle... iş miş yok para yok
  • 27-10-2020, 02:55:28
    #17
    Gittiği yer alım gücünün durağanlığı. Zenginin maserati aldığı noktadadır
  • 27-10-2020, 03:00:14
    #18
    Okeye dönüyoruz da çift okeyi bir sağ bandoza atmışız, bir sol bandoza. Göstergenin üzerine ne koyacağız bilmiyorum.