Bu olay cok farklı yorumlanır;
1 Dolar : 8.1 TL
1 Dolar : 104 japon yeni
1 Dolar: 6.71 cin yuan
1 Dolar: 76 Ruble
Ülkelerin ihracat ve ithalat raporları. Gsyh gibi raporları. Gibi konuları eklemek lazım. Dolar sürekli 8 9 oldu diye konu açmak nereye kadar. Bu raporlar ile konu açarsak birşeyler görebiliriz.
Ayrica japon, cin ve rus halkında doları nasıl yorumluyor? Sürekli gündem bunu ? Sürekli bunla meşgul olursak ne yapacağız?