• 23-10-2020, 17:12:20
    #1
    Güzel bir sözdür.
  • 23-10-2020, 17:13:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok doğru bir söz gerçekten.
  • 23-10-2020, 17:15:06
    #3
    AtalayKoroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok doğru bir söz gerçekten.
    Armut piş ağzıma düşçüler konuyu report ediyordur şimdi :P
  • 23-10-2020, 17:15:36
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kölelik sistemi yanii
  • 23-10-2020, 17:15:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Armut piş ağzıma düşçüler konuyu report ediyordur şimdi :P
    Hahahah. Çok var öyleleri, eninde sonunda patlıyorlar 😇
  • 23-10-2020, 17:16:41
    #6
    Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kölelik sistemi yanii
    Ne anlarsanız
  • 23-10-2020, 17:17:19
    #7
    En iyisi sevdiğin işi yapmaktır amacımız ne köle olmak ne efendi olmak.

    Ne yaparsak layıkıyla hakkıyla yapmaya gayret edelim.
  • 23-10-2020, 17:19:27
    #8
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi sevdiğin işi yapmaktır amacımız ne köle olmak ne efendi olmak.

    Ne yaparsak layıkıyla hakkıyla yapmaya gayret edelim.
    Tabiki. Ama bu herkesten herkese göre değişir. Siz elinizdekiyle yetiniyorsanız kimse sizden fazlasını beklemez. Öncelikle kendiniz yettiğini farkettiğinde ve huzuluysanız sorun değil.
    Fakat ana tema şu : Bir işte başarılı olmak için en dipten en üste kadar her şeyi öğrenmek için çok çabalamak gerekir.
    Yorumunuz için teşekkür ederim sizinki de farklı bakış açısı
  • 23-10-2020, 17:20:29
    #9
    kesinlikle bu söze katılıyorum. güzel bir söz