En iyisi sevdiğin işi yapmaktır amacımız ne köle olmak ne efendi olmak.
Ne yaparsak layıkıyla hakkıyla yapmaya gayret edelim.
Tabiki. Ama bu herkesten herkese göre değişir. Siz elinizdekiyle yetiniyorsanız kimse sizden fazlasını beklemez. Öncelikle kendiniz yettiğini farkettiğinde ve huzuluysanız sorun değil.
Fakat ana tema şu : Bir işte başarılı olmak için en dipten en üste kadar her şeyi öğrenmek için çok çabalamak gerekir.
Yorumunuz için teşekkür ederim sizinki de farklı bakış açısı