rowCount adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Muhabere Astsubay
17
●391
- 23-10-2020, 14:54:07Ben muhabere çavuşuydum, ama asteğmenden farkım yoktuerogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geceleri kamuflajını giyerdim sabaha kadar insanın canı sıkılıyor
+ Çok şanslısın muhaberecilerin bir odası vardır mebs adında kriptolu mesaj metinleri + özel cihazlar olduğu için taburun 2 numaralı gizli odasıdır kurallara göre yetkililerin hariçinde girilmesi yasaktır. Bu çok şey demek
- 23-10-2020, 14:56:46Heyecanlandim be ,🤣 koşu yapmiyoruz demi 🤣rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2020, 15:01:25erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam askerde erleri telefonla falan yakalarsan rica ediyorum alma, eğer temiz adamlarsa. Valla bak adamın çok ihtiyacı oluyor askerde. - 23-10-2020, 15:04:58Bu senin başındaki B.K. göre değişiyor tabii bizim ki kilo vericek diye herkezi koşturuyordu ben acil çevrimim var diyip kaçıyordum 1 ay zaten iştimalara gittim sonrasında iştimalara dahi gitmedim çevrimim var diyordum kaçıyordumerogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama her ay taburlar arası telsiz yarışmaları düzenleniyordu 10 ay boyunca abartısız olarak her ay çevrim birincisiydik telsiz park denilen bir alan vardır telsiz çevrimlerini yürüten bir birlik orada bir devrem vardı her ay besliyordum elemanı sigara, cips, kola bende aylık telsiz çevrim listelerini alıyordum
gidince görürsün zaten hocam siz rütbelisiniz resmiyette askerlere yaptırıyorsunuz zaten
Ama gerçek söylüyorum bunu diyarbakır / devegecidinde yaptım askerliğimi benim abim şırnak besta karakolunda yaptı 1.5 yıl sonra tecilimi bozarak ben gittim isteseydim dilekçe ile kendi şehirimde bile yapabilirdim ben doğuyu istedim samimi olarak söylüyorum iyi ki doğuda yaptım gene olsa gene giderdim ben meslekden dolayı çok rahattım laptopumu bile kullandım açıkcası ama çok hizmetlerde yaptım yalan değil

- Tabur .K. 4 takdir
- Bölük K. 9 takdir
- Tugay K. 1 takdir
Annemler artık bıkmıştı sürekli PTT'den kurye geliyor takdirleri ailelere gönderiyorlardı
- 23-10-2020, 15:09:55Öyle biri değilim hocam ama gozume sokmasinlar çunku orda benimde azar yiyecegik ustlerim varseverususever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2020, 15:12:02Cok guzel bisey allah nere nasip ederse orasi olsun hocam ama silah tutmam galiba kolay kolayrowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2020, 00:54:42Yeterence vardir ya 😊 peki eger gorevimi yaparsam yanima asker veriyorlar mi 😊Alphan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

geceleri kamuflajını giyerdim sabaha kadar insanın canı sıkılıyor
