Bu senin başındaki B.K. göre değişiyor tabii bizim ki kilo vericek diye herkezi koşturuyordu ben acil çevrimim var diyip kaçıyordum 1 ay zaten iştimalara gittim sonrasında iştimalara dahi gitmedim çevrimim var diyordum kaçıyordum

ama her ay taburlar arası telsiz yarışmaları düzenleniyordu 10 ay boyunca abartısız olarak her ay çevrim birincisiydik telsiz park denilen bir alan vardır telsiz çevrimlerini yürüten bir birlik orada bir devrem vardı her ay besliyordum elemanı sigara, cips, kola bende aylık telsiz çevrim listelerini alıyordum

gidince görürsün zaten hocam siz rütbelisiniz resmiyette askerlere yaptırıyorsunuz zaten
Ama gerçek söylüyorum bunu diyarbakır / devegecidinde yaptım askerliğimi benim abim şırnak besta karakolunda yaptı 1.5 yıl sonra tecilimi bozarak ben gittim isteseydim dilekçe ile kendi şehirimde bile yapabilirdim ben doğuyu istedim samimi olarak söylüyorum iyi ki doğuda yaptım gene olsa gene giderdim ben meslekden dolayı çok rahattım laptopumu bile kullandım açıkcası ama çok hizmetlerde yaptım yalan değil
- Tabur .K. 4 takdir
- Bölük K. 9 takdir
- Tugay K. 1 takdir
Annemler artık bıkmıştı sürekli PTT'den kurye geliyor takdirleri ailelere gönderiyorlardı
Cok guzel bisey allah nere nasip ederse orasi olsun hocam ama silah tutmam galiba kolay kolay