rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben muhabere çavuşuydum, ama asteğmenden farkım yoktu geceleri kamuflajını giyerdim sabaha kadar insanın canı sıkılıyor

+ Çok şanslısın muhaberecilerin bir odası vardır mebs adında kriptolu mesaj metinleri + özel cihazlar olduğu için taburun 2 numaralı gizli odasıdır kurallara göre yetkililerin hariçinde girilmesi yasaktır. Bu çok şey demek
Heyecanlandim be ,🤣 koşu yapmiyoruz demi 🤣