Ben muhabere çavuşuydum, ama asteğmenden farkım yoktu

geceleri kamuflajını giyerdim sabaha kadar insanın canı sıkılıyor
+ Çok şanslısın muhaberecilerin bir odası vardır mebs adında kriptolu mesaj metinleri + özel cihazlar olduğu için taburun 2 numaralı gizli odasıdır kurallara göre yetkililerin hariçinde girilmesi yasaktır. Bu çok şey demek
Heyecanlandim be ,🤣 koşu yapmiyoruz demi 🤣