• 23-10-2020, 14:51:56
    #10
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tatbikat zamanı filan uğraşırsın kablo çek felan geri kalan boş işler telsiz filan ama emin ol özlemedim değil o telsizin gıcırtılı bi sesi vardır oradan gelen telsiz kodum ile çağrıları bile özledim

    Buradaki makara kablolarını çok görürsün

    Sende mi astsubaydin hocam
  • 23-10-2020, 14:54:07
    #11
    erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende mi astsubaydin hocam
    Ben muhabere çavuşuydum, ama asteğmenden farkım yoktu geceleri kamuflajını giyerdim sabaha kadar insanın canı sıkılıyor

    + Çok şanslısın muhaberecilerin bir odası vardır mebs adında kriptolu mesaj metinleri + özel cihazlar olduğu için taburun 2 numaralı gizli odasıdır kurallara göre yetkililerin hariçinde girilmesi yasaktır. Bu çok şey demek
  • 23-10-2020, 14:56:46
    #12
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben muhabere çavuşuydum, ama asteğmenden farkım yoktu geceleri kamuflajını giyerdim sabaha kadar insanın canı sıkılıyor

    + Çok şanslısın muhaberecilerin bir odası vardır mebs adında kriptolu mesaj metinleri + özel cihazlar olduğu için taburun 2 numaralı gizli odasıdır kurallara göre yetkililerin hariçinde girilmesi yasaktır. Bu çok şey demek
    Heyecanlandim be ,🤣 koşu yapmiyoruz demi 🤣
  • 23-10-2020, 15:01:25
    #13
    erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heyecanlandim be ,🤣 koşu yapmiyoruz demi 🤣

    Hocam askerde erleri telefonla falan yakalarsan rica ediyorum alma, eğer temiz adamlarsa. Valla bak adamın çok ihtiyacı oluyor askerde.
  • 23-10-2020, 15:04:58
    #14
    erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heyecanlandim be ,🤣 koşu yapmiyoruz demi 🤣
    Bu senin başındaki B.K. göre değişiyor tabii bizim ki kilo vericek diye herkezi koşturuyordu ben acil çevrimim var diyip kaçıyordum 1 ay zaten iştimalara gittim sonrasında iştimalara dahi gitmedim çevrimim var diyordum kaçıyordum ama her ay taburlar arası telsiz yarışmaları düzenleniyordu 10 ay boyunca abartısız olarak her ay çevrim birincisiydik telsiz park denilen bir alan vardır telsiz çevrimlerini yürüten bir birlik orada bir devrem vardı her ay besliyordum elemanı sigara, cips, kola bende aylık telsiz çevrim listelerini alıyordum gidince görürsün zaten hocam siz rütbelisiniz resmiyette askerlere yaptırıyorsunuz zaten

    Ama gerçek söylüyorum bunu diyarbakır / devegecidinde yaptım askerliğimi benim abim şırnak besta karakolunda yaptı 1.5 yıl sonra tecilimi bozarak ben gittim isteseydim dilekçe ile kendi şehirimde bile yapabilirdim ben doğuyu istedim samimi olarak söylüyorum iyi ki doğuda yaptım gene olsa gene giderdim ben meslekden dolayı çok rahattım laptopumu bile kullandım açıkcası ama çok hizmetlerde yaptım yalan değil


    - Tabur .K. 4 takdir
    - Bölük K. 9 takdir
    - Tugay K. 1 takdir

    Annemler artık bıkmıştı sürekli PTT'den kurye geliyor takdirleri ailelere gönderiyorlardı
  • 23-10-2020, 15:09:55
    #15
    severususever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam askerde erleri telefonla falan yakalarsan rica ediyorum alma, eğer temiz adamlarsa. Valla bak adamın çok ihtiyacı oluyor askerde.
    Öyle biri değilim hocam ama gozume sokmasinlar çunku orda benimde azar yiyecegik ustlerim var
  • 23-10-2020, 15:12:02
    #16
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu senin başındaki B.K. göre değişiyor tabii bizim ki kilo vericek diye herkezi koşturuyordu ben acil çevrimim var diyip kaçıyordum 1 ay zaten iştimalara gittim sonrasında iştimalara dahi gitmedim çevrimim var diyordum kaçıyordum ama her ay taburlar arası telsiz yarışmaları düzenleniyordu 10 ay boyunca abartısız olarak her ay çevrim birincisiydik telsiz park denilen bir alan vardır telsiz çevrimlerini yürüten bir birlik orada bir devrem vardı her ay besliyordum elemanı sigara, cips, kola bende aylık telsiz çevrim listelerini alıyordum gidince görürsün zaten hocam siz rütbelisiniz resmiyette askerlere yaptırıyorsunuz zaten

    Ama gerçek söylüyorum bunu diyarbakır / devegecidinde yaptım askerliğimi benim abim şırnak besta karakolunda yaptı 1.5 yıl sonra tecilimi bozarak ben gittim isteseydim dilekçe ile kendi şehirimde bile yapabilirdim ben doğuyu istedim samimi olarak söylüyorum iyi ki doğuda yaptım gene olsa gene giderdim ben meslekden dolayı çok rahattım laptopumu bile kullandım açıkcası ama çok hizmetlerde yaptım yalan değil


    - Tabur .K. 4 takdir
    - Bölük K. 9 takdir
    - Tugay K. 1 takdir

    Annemler artık bıkmıştı sürekli PTT'den kurye geliyor takdirleri ailelere gönderiyorlardı
    Cok guzel bisey allah nere nasip ederse orasi olsun hocam ama silah tutmam galiba kolay kolay
  • 24-10-2020, 00:05:25
    #17
    koşuyu bırak sürünme bile var tabi yerine bölük komutanına göre değişir. Birde her zaman kendi işini yapmayabilirsin personel eksikliğinden.
  • 24-10-2020, 00:54:42
    #18
    Alphan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koşuyu bırak sürünme bile var tabi yerine bölük komutanına göre değişir. Birde her zaman kendi işini yapmayabilirsin personel eksikliğinden.
    Yeterence vardir ya 😊 peki eger gorevimi yaparsam yanima asker veriyorlar mi 😊