• 18-10-2020, 16:54:01
    #1
    Her ay elite oluyorum. Her ay hatrı sayılır miktarda alışveriş yapıyorum (mim 3500) ama daha bir kere kupon gelmedi. Bunca kupon satanlar kuponu nerden buluyorlar? Bir taktiği mi var. Biri bi anlatsan yahu
  • 18-10-2020, 16:56:08
    #2
    iyi alışveriş yapıyormuşsunuz
  • 18-10-2020, 16:56:53
    #3
    yeni hesap açın 2-3 gün sonra kupon geliyor hesaba en az 75 e 25, aynı hesaba vermiyor maalesef
  • 18-10-2020, 16:58:37
    #4
    şuan toplamda 15 adet kuponum var alışveriş yapmasamda kendi veriyor
  • 18-10-2020, 16:58:39
    #5
    Sence satan adam taktigini anlatir mi hocam?
  • 18-10-2020, 16:59:35
    #6
    Siz alışveriş yapmayın size de verir 😀
  • 18-10-2020, 17:35:14
    #7
    Alışveriş yapmayan adamı alıştırmak siteye bağlamak için veriliyor kuponlar sizde yeni hesap açın
  • 18-10-2020, 17:45:05
    #8
    Toplu kupon satan biri olarak söylüyorum:

    Yeni hesap açın(bir butik sayfasında ürün sepete ekleyip açarsanız daha iyi olur) belli bir zaman sonra (5-6 gün) 75/25 geliyor.

    75/25 ile alışveriş yapıldıktan sonra hesapta uzun bir süre alışveriş yapmazsanız 100/40 geliyor.

    Ben ise 75/25 leri satıyorum onlar belli bir zaman sonra 100/40 lara dönüşüyor. Başka yöntem var mı bilmiyorum ama 20-25 hesapta böyle yapınca satışı mümkün oluyor. Bazı hesaplar banlanabiliyor veya hesaplara kupon gelmeyebiliyor.
  • 18-10-2020, 17:47:07
    #9
    80 TL'lik alışverişe alt limitsiz 20 TL giyim kuponu verdi bana geçen hafta. O kadar alışverişe vermemesi tuhaf.