Her ay elite oluyorum. Her ay hatrı sayılır miktarda alışveriş yapıyorum (mim 3500) ama daha bir kere kupon gelmedi. Bunca kupon satanlar kuponu nerden buluyorlar? Bir taktiği mi var. Biri bi anlatsan yahu