• 16-10-2020, 01:14:55
    #1
    Merhabalar, aranıza katılalı uzun bir zaman olmasa bile buradan gerçekten çok iyi dostluklar edindim, yeri geldi ticaret yaptım, yeri geldi dert dinledim, derman olmaya çalıştım, yeri geldi yardıma muhtaç insanlara, yardım eden, yardımsever hocalarımı gördüm, gerçekten duygulandığım anlar oldu. Her şey için sizlere teşekkürü borç biliyorum, kalbini kırdığım birisi olduysa lütfen hakkını helal etsin, iyi ki varsınız değerli hocalarım, iyi ki varsın r10.net.
  • 16-10-2020, 01:16:06
    #2
    R10 Sigortacısı
    Bugün bana verdikleri destek sayesinde biraz moralim düzeldi. İyi ki forum siteleri hala bir şekilde varlığını sürdürebiliyor.
  • 16-10-2020, 01:15:57
    #3
    Rica ederiz
  • 16-10-2020, 01:16:13
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10 olmadan gün geçmiyor resmen.
  • 16-10-2020, 01:16:47
    #5
    Hoşgeldin aramıza hocam ☺️
  • 16-10-2020, 01:17:16
    #6
    Google 1. Sayfa Garantili
    Bu platform çoğu kişinin ekmek kapısı, derdine derman bulduğu, bilgisine bilgi kattığı bir alan, sohbet, arkadaşlık platformu. Kısacası ne ararsınız var
  • 16-10-2020, 01:18:22
    #7
    Harika bir platform, değerini bilene.
  • 16-10-2020, 01:28:17
    #8
    Platin üye
    sosyal medya gibi kullanıyorum r10 u daha iyisi yok ne facebook ne instagram tırnağı olmaz buranın
  • 16-10-2020, 08:26:31
    #9
    R10 ailesi burasi hocam.