r10 Üyelerine Teşekkürüm Var
9
●219
- 16-10-2020, 01:14:55Merhabalar, aranıza katılalı uzun bir zaman olmasa bile buradan gerçekten çok iyi dostluklar edindim, yeri geldi ticaret yaptım, yeri geldi dert dinledim, derman olmaya çalıştım, yeri geldi yardıma muhtaç insanlara, yardım eden, yardımsever hocalarımı gördüm, gerçekten duygulandığım anlar oldu. Her şey için sizlere teşekkürü borç biliyorum, kalbini kırdığım birisi olduysa lütfen hakkını helal etsin, iyi ki varsınız değerli hocalarım, iyi ki varsın r10.net.
- 16-10-2020, 01:16:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.r10 olmadan gün geçmiyor resmen.
- 16-10-2020, 01:17:16Bu platform çoğu kişinin ekmek kapısı, derdine derman bulduğu, bilgisine bilgi kattığı bir alan, sohbet, arkadaşlık platformu. Kısacası ne ararsınız var
