Konu
r10 Üyelerine Teşekkürüm Var
16-10-2020, 01:16:06
#2
white35
R10 Sigortacısı
Bugün bana verdikleri destek sayesinde biraz moralim düzeldi. İyi ki forum siteleri hala bir şekilde varlığını sürdürebiliyor.