• 15-10-2020, 23:49:39
    #1
    bisiklethakkinda.com
    iyisiyle kötüsüyle dinliyorum
  • 15-10-2020, 23:51:51
    #2
    hocam merhaba bende de 27,5 jant dafu var. ama malesef sıtenız cok basıt duruyor bılgıler harıka da bıraz daha gelıstırelıbılır.
  • 15-10-2020, 23:52:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Logo değişin hemen
  • 15-10-2020, 23:52:19
    #4
    Merhaba hocam, biraz ilgilenilirse güzel bir site olur gibi.
  • 15-10-2020, 23:52:51
    #5
    Logo çok büyük ve fazla neonlu.
  • 15-10-2020, 23:53:29
    #6
    Hocam gercekten acikmisin her yoruma ona gore yorum yapicam
  • 15-10-2020, 23:55:22
    #7
    FitSayfam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam merhaba bende de 27,5 jant dafu var. ama malesef sıtenız cok basıt duruyor bılgıler harıka da bıraz daha gelıstırelıbılır.
    evet bi görüntü çekmem şart ama uygun tema bulamadım :')

    Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo değişin hemen
    ya ama ben çok sevmiştim her ne kadar alakasız olsada , tamamdır aklımda uygulayacağım

    shnkgn22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam, biraz ilgilenilirse güzel bir site olur gibi.
    ilgi ilgi ilgi........
    şu sıralar sınavlarım olmasa tüm beynimi dökücem de ah bu sınavların gözü kör olsun
  • 15-10-2020, 23:55:22
    #8
    Hocam ilk işin logo olsun, lütfen. 👍
  • 15-10-2020, 23:55:36
    #9
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo çok büyük ve fazla neonlu.
    Yapılacak listeme ekledim


    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gercekten acikmisin her yoruma ona gore yorum yapicam
    acik değilim hocam