FitSayfam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam merhaba bende de 27,5 jant dafu var. ama malesef sıtenız cok basıt duruyor bılgıler harıka da bıraz daha gelıstırelıbılır.
evet bi görüntü çekmem şart ama uygun tema bulamadım :')

Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo değişin hemen
ya ama ben çok sevmiştim her ne kadar alakasız olsada , tamamdır aklımda uygulayacağım

shnkgn22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam, biraz ilgilenilirse güzel bir site olur gibi.
ilgi ilgi ilgi........
şu sıralar sınavlarım olmasa tüm beynimi dökücem de ah bu sınavların gözü kör olsun