hocam merhaba bende de 27,5 jant dafu var. ama malesef sıtenız cok basıt duruyor bılgıler harıka da bıraz daha gelıstırelıbılır.
evet bi görüntü çekmem şart ama uygun tema bulamadım :')
Logo değişin hemen
ya ama ben çok sevmiştim her ne kadar alakasız olsada

, tamamdır aklımda uygulayacağım
Merhaba hocam, biraz ilgilenilirse güzel bir site olur gibi.
ilgi ilgi ilgi........
şu sıralar sınavlarım olmasa tüm beynimi dökücem de ah bu sınavların gözü kör olsun