• 15-10-2020, 21:32:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar. Ne illetmis arkadas. Hep lazim oldugunda mi sistem coker. Yeter artik ya ne ozur diliyorlar ne de magduriyetimizi gideriyorlar sikmaya basladi artik bu durum.
  • 15-10-2020, 21:33:57
    #2
    Google 1. Sayfa Garantili
    Bende de tam tersine, lazım olduğunda hiç çökmüyor, tam işimi bitiriyorum çöküyor
  • 15-10-2020, 21:35:32
    #3
    evet fatura ödeyecektim çökmüş bende de
  • 15-10-2020, 21:35:43
    #4
    Tam ücreti attım çöktü, bu kadar da olmaz
  • 15-10-2020, 21:36:32
    #5
    edit
  • 15-10-2020, 21:37:32
    #6
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de tam tersine, lazım olduğunda hiç çökmüyor, tam işimi bitiriyorum çöküyor
    Vallahi aynısı Az önce hesap aldım bir arkadaştan Papara üzerinden, işlem yeni bitti gg olmuş
  • 15-10-2020, 21:39:32
    #7
    Aynen İnsan Sinir Oluyor İşin Olmaz Takır Takır Çalışır İşin Olur Çöker
  • 15-10-2020, 21:52:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bana bir arkadaşım 45tl göndermişti ve hesabıma yansımamıştı, papara dekontu mevcut olmasına rağmen hem de
    any bağlanıp paparasına bile bakmıştım. Bana para gönderilmişti ve hesabıma yansımamıştı.
    Miktar düşük olabilir ancak yüksek miktarlarda başıma böyle bir şey ya gelirse diye korkup aramıştım müşteri hizmetlerini. ''Böyle bir şey imkansız'' tadında bir şeyler gevelediler.
    O günden beri olabildiğince papara kullanmamaya çalışıyorum, Bunların yaptığı sistem bu kadar olur. 45 liram da hala gelmedi bu arada
  • 15-10-2020, 21:54:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Gokhanguzeloglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana bir arkadaşım 45tl göndermişti ve hesabıma yansımamıştı, papara dekontu mevcut olmasına rağmen hem de
    any bağlanıp paparasına bile bakmıştım. Bana para gönderilmişti ve hesabıma yansımamıştı.
    Miktar düşük olabilir ancak yüksek miktarlarda başıma böyle bir şey ya gelirse diye korkup aramıştım müşteri hizmetlerini. ''Böyle bir şey imkansız'' tadında bir şeyler gevelediler.
    O günden beri olabildiğince papara kullanmamaya çalışıyorum, Bunların yaptığı sistem bu kadar olur. 45 liram da hala gelmedi bu arada
    Finansbanktan 1500tl yollamistim o sira paparaya giriliyordu. Yolladim normalde aninda gelirdi. Gelmeyince tedirgin oldum uygulamaya refresh attim ne goreyim suanda islem saglayamiyoruz