bana bir arkadaşım 45tl göndermişti ve hesabıma yansımamıştı, papara dekontu mevcut olmasına rağmen hem de

any bağlanıp paparasına bile bakmıştım. Bana para gönderilmişti ve hesabıma yansımamıştı.
Miktar düşük olabilir ancak yüksek miktarlarda başıma böyle bir şey ya gelirse diye korkup aramıştım müşteri hizmetlerini. ''Böyle bir şey imkansız'' tadında bir şeyler gevelediler.
O günden beri olabildiğince papara kullanmamaya çalışıyorum, Bunların yaptığı sistem bu kadar olur. 45 liram da hala gelmedi bu arada
Finansbanktan 1500tl yollamistim o sira paparaya giriliyordu. Yolladim normalde aninda gelirdi. Gelmeyince tedirgin oldum uygulamaya refresh attim ne goreyim suanda islem saglayamiyoruz