• 14-10-2020, 12:29:29
    #1
    Arkadaşlar Merhabalar,
    Payoneri uzun zamandır kullanıyorum son 2 banka hesabına para çekme işleminde kendi kesintisi ve enpara kesintisi haricinde kaybolan 20-20 40 dolar para var. Bu kesintinin nereye gittiğini göremiyorum. Payonere yazıyorum cevap veren yok. Bu konuda deneyimi olan var mı bu kesinti nereye gidiyor?
  • 14-10-2020, 12:32:50
    #2
    Dolar olarak mı çektiniz yoksa tl olarak mı?
  • 14-10-2020, 12:38:01
    #3
    vuralmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar olarak mı çektiniz yoksa tl olarak mı?
    dolar olarak çektim sorun şu ki hep dolar veya euro olarak çekiyordum bu kesintiyle karşılaşmadım şuan son 2 işlemde anlamsız ek bir 20 dolar kesinti var yani payonerin kestiği haricinde 20 dolar kesinti
  • 14-10-2020, 12:40:24
    #4
    Muhabir banka değiştirmiş olabilirler o yüzden ek 20 dolar kesinti gelmiş olabilir.
  • 14-10-2020, 12:44:56
    #5
    vuralmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar olarak mı çektiniz yoksa tl olarak mı?
    vuralmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhabir banka değiştirmiş olabilirler o yüzden ek 20 dolar kesinti gelmiş olabilir.
    Enparada gönderen banka adları aynı gözüküyor
  • 14-10-2020, 12:46:48
    #6
    Enpara değiştirmiştir.
  • 14-10-2020, 12:53:38
    #7
    vuralmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enpara değiştirmiştir.
    Hayır hocam onun kesintiside gözüküyr 2.42 + vergi
  • 14-10-2020, 14:33:57
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Banka hesabınıza çektiyseniz "gizli" kesintiler olabiliyor, çekim talebini onaylayan aracı firma yapıyor diyorlar...