Arkadaşlar Merhabalar,
Payoneri uzun zamandır kullanıyorum son 2 banka hesabına para çekme işleminde kendi kesintisi ve enpara kesintisi haricinde kaybolan 20-20 40 dolar para var. Bu kesintinin nereye gittiğini göremiyorum. Payonere yazıyorum cevap veren yok. Bu konuda deneyimi olan var mı bu kesinti nereye gidiyor?