• 14-10-2020, 08:08:02
    #10
    Neyin fiyatı düştü de onun fiyatı düşsün. Burada ne alırsan kardır, yarın zamlanacak çünkü.
  • 14-10-2020, 08:40:44
    #11
    Elektronik olarak ne alabiliyorsanız alın. Kendime ev yapıyorum ve iskan zart zurt derken en iyi ihtimalle 2021 mart -nisan ayında geçebilirim evime ancak şimdiden 30k para harcayarak almam gereken şeyleri alıyorum. Neden ? Çünkü maalesef para birimimize güvenmiyorum ve her şey döviz yoluyla tüketiyoruz.
  • 14-10-2020, 09:36:26
    #12
    Apple store fiziksel mağazalarda stoklar yok mu?