Elektronik olarak ne alabiliyorsanız alın. Kendime ev yapıyorum ve iskan zart zurt derken en iyi ihtimalle 2021 mart -nisan ayında geçebilirim evime ancak şimdiden 30k para harcayarak almam gereken şeyleri alıyorum. Neden ? Çünkü maalesef para birimimize güvenmiyorum ve her şey döviz yoluyla tüketiyoruz.