• 13-10-2020, 16:24:42
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar selamlar kimsesi olmayan bi teyzemiz var rahatsızlanmış. Ateş, yorgunluk, nefes almada güçlük çekiyor. Covid19 testi için hastaneye getirdim. Burada gördüklerimi aktarmak ve bilgisi olmayanların bilinçlenmesini sağlamak istiyorum.

    Öncelikle Ankara Onkoloji Hastanesi acil servisine gittik burada kulaktan ateş ölçümü ile birlikte parmaktan birşey taktılar ve kağıt verdiler. 2 3 bina yan tarafa pandemi polikliniği kurulmuş. Buradan saat 13.00 da 89 numarayı aldık o anda sıra 40 idi. Şuan saat 16.18 ve 50 numaralı kişiyi aldılar. Kısacası bugün burada sabahlayacağız gibi. Beklememek adına Yenimahalle Özel Ortadoğu Hastanesine test fiyatlarını sorduk 350TL dediler. Teyzemizin durumu pek iyi olmadığı için götüremedim. Bende karşılayamam. Dolayısıyla sıra bekliyoruz. Tahminimce 22.00 gibi sıra gelecek. Teyze 68 yaşındadestek olun dedim ama kimseye öncelik tanımıyoruz dediler. Tekrar tekrar ricacı olacağım bakalım.


    Edit//////
    Baktım sıra gelecek gibi değil uygun dille sekretere durumu izah ettim. Bizi 10 15 dk içerisinde aldı ve tesleri yaparak yolladı. Ben çıktığımda yanlış görmediysem 66. sıradaydı. Kısacası 6 saatte 26 numara atladı en az 13 14 tane numara hasta bekleme alanında olmadığı için atlandı. Yani 10 15 arası hastayı 6 saatte alabildiler. Bu saatten sonra hayırlısı diyorum.
  • 13-10-2020, 16:26:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    65 yaş üzeri öncelikli sağlık hizmeti alır diye biliyorum.
  • 13-10-2020, 16:27:57
    #3
    Helal olsun. Bir başkasının sağlığı için kendi sağlığınızı riske atıp onunla ilgileniyorsunuz.
  • 13-10-2020, 16:27:59
    #4
    rastgele
  • 13-10-2020, 16:28:04
    #5
    gecenlerde devlet hastanesinde yaptırdım .42 kisi vardı onumde 30 dk bile sürmedi gelmesi o kadar sürmeyicektir.sürüntü almaları cok hızlı 10 arlı kisiler halinde alıyolardı iceri 2 kisi ayrı odalarda sürüntü aldılar cok hızlı bitiyor yani
    gecmiş olsun inş benimki gibi negatif cıkar.
  • 13-10-2020, 16:28:33
    #6
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selamlar kimsesi olmayan bi teyzemiz var rahatsızlanmış. Ateş, yorgunluk, nefes almada güçlük çekiyor. Covid19 testi için hastaneye getirdim. Burada gördüklerimi aktarmak ve bilgisi olmayanların bilinçlenmesini sağlamak istiyorum.

    Öncelikle Ankara Onkoloji Hastanesi acil servisine gittik burada kulaktan ateş ölçümü ile birlikte parmaktan birşey taktılar ve kağıt verdiler. 2 3 bina yan tarafa pandemi polikliniği kurulmuş. Buradan saat 13.00 da 89 numarayı aldık o anda sıra 40 idi. Şuan saat 16.18 ve 50 numaralı kişiyi aldılar. Kısacası bugün burada sabahlayacağız gibi. Beklememek adına Yenimahalle Özel Ortadoğu Hastanesine test fiyatlarını sorduk 350TL dediler. Teyzemizin durumu pek iyi olmadığı için götüremedim. Bende karşılayamam. Dolayısıyla sıra bekliyoruz. Tahminimce 22.00 gibi sıra gelecek. Teyze 68 yaşındadestek olun dedim ama kimseye öncelik tanımıyoruz dediler. Tekrar tekrar ricacı olacağım bakalım.

    hocam ben ibni sina hastanesinde oldum ve bomboştu 15 kişi anca vardi tavsiye ederim orayi
  • 13-10-2020, 16:28:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam dikkat edin, siz de kapabilirsiniz. Teyzeye de çok yanaşmayın, teyzede de çıkabilir.
  • 13-10-2020, 16:29:32
    #8
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selamlar kimsesi olmayan bi teyzemiz var rahatsızlanmış. Ateş, yorgunluk, nefes almada güçlük çekiyor. Covid19 testi için hastaneye getirdim. Burada gördüklerimi aktarmak ve bilgisi olmayanların bilinçlenmesini sağlamak istiyorum.

    Öncelikle Ankara Onkoloji Hastanesi acil servisine gittik burada kulaktan ateş ölçümü ile birlikte parmaktan birşey taktılar ve kağıt verdiler. 2 3 bina yan tarafa pandemi polikliniği kurulmuş. Buradan saat 13.00 da 89 numarayı aldık o anda sıra 40 idi. Şuan saat 16.18 ve 50 numaralı kişiyi aldılar. Kısacası bugün burada sabahlayacağız gibi. Beklememek adına Yenimahalle Özel Ortadoğu Hastanesine test fiyatlarını sorduk 350TL dediler. Teyzemizin durumu pek iyi olmadığı için götüremedim. Bende karşılayamam. Dolayısıyla sıra bekliyoruz. Tahminimce 22.00 gibi sıra gelecek. Teyze 68 yaşındadestek olun dedim ama kimseye öncelik tanımıyoruz dediler. Tekrar tekrar ricacı olacağım bakalım.
    ara 184 sabimi şikayet et böyle böyle diye bak bakalım nasıl öncelik vericekler
    sdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    65 yaş üzeri öncelikli sağlık hizmeti alır diye biliyorum.
  • 13-10-2020, 16:32:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    65 yaş üzeri öncelikli sağlık hizmeti alır diye biliyorum.
    Malesef gördüğüm kadarıyla çoğu 50 yaş üstü. Benim getirdiğim teyze 68 yaş.