gecenlerde devlet hastanesinde yaptırdım .42 kisi vardı onumde 30 dk bile sürmedi gelmesi o kadar sürmeyicektir.sürüntü almaları cok hızlı 10 arlı kisiler halinde alıyolardı iceri 2 kisi ayrı odalarda sürüntü aldılar cok hızlı bitiyor yani
gecmiş olsun inş benimki gibi negatif cıkar.