Bir arkadaşım bana 3 parça ikinci el araba parçası yolladı DHL ile. Türkiye fiyatından 3 kat daha ucuz. Sağolsun kaegosunu da ödedi ve paket bugün İstanbul'a ulaştı. Paket 2 kilo.
DHL bugün aradı. Gümrük ödemesi vs dediler.
Belgeler, ruhsat fotokopisi, ürün listesi, Türkiye linkleri vs bi ton şey istediler.
Paket değeri 50 dolar yazıyor. Gerçekten de 50 dolar zaten
Size dönüş yapacağız dediler.
Vergi çıkar mı sizce? Çıkarsa ortalama ne kadar vergi çıkar
Yurtdışından gelen kargo macerası
13
●238
- 13-10-2020, 13:27:31Ne kadar aldılar 5 dolar için?eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2020, 13:27:34Paket fiyat üzerinden vergilendirme yapıyorlar.
Sipariş Tutarı: 100,00 TL
Gümrük Vergisi (%20): 20,00 TL
Özel Tüketim Vergisi (%20): 24,00 TL
Gümrüğe Sunma Ücreti: 8,00 TL
Damga Vergisi: 0,80 TL
Toplam Vergi ve Masraf Tutarı: 52,80 TL
Siparişin Toplam Maliyeti: 152,80 TL
100TL olarak baz aldım - 13-10-2020, 13:28:30Abartı bir rakam değildi, 3-5tl belkiglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2020, 13:29:45Oha😀 50 dolarlık paket için o zaman 200 tl vergi mi çıkacakonrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hale bak.. - 13-10-2020, 13:31:16Keşke hediye paketi olarak gönderseydi.Çıkış yerinden tüm ücretler ödendikten sonra burda sadece 20tl gibi bir ücret çıkıyorduglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2020, 13:32:0040 euro kalem canta geldi almanyadan 40tl gumruk kesmisler
- 13-10-2020, 13:34:15Araba kalorifer musluğu. Yağlı mağlı😀hediye paketi için uygun değildi 😀onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
