Bir arkadaşım bana 3 parça ikinci el araba parçası yolladı DHL ile. Türkiye fiyatından 3 kat daha ucuz. Sağolsun kaegosunu da ödedi ve paket bugün İstanbul'a ulaştı. Paket 2 kilo.
DHL bugün aradı. Gümrük ödemesi vs dediler.
Belgeler, ruhsat fotokopisi, ürün listesi, Türkiye linkleri vs bi ton şey istediler.

Paket değeri 50 dolar yazıyor. Gerçekten de 50 dolar zaten
Size dönüş yapacağız dediler.

Vergi çıkar mı sizce? Çıkarsa ortalama ne kadar vergi çıkar