• 10-10-2020, 10:56:44
    #1
  • 10-10-2020, 10:57:40
    #2
    "Hızlı giden atın b*ku seyrek düşer" diye atasözü vardı dimi.

    Bu hem hızlı hem de sık hallediyor.
  • 10-10-2020, 10:57:41
    #3
    Tek bir kişi açmış konuyu. Spam. Ayrı olarak konuyu bildirmektense konu açmışsınız. Gereksiz.
  • 10-10-2020, 10:58:08
    #4
    Foruma yeni katılmış bir arkadaşımız sanıyorum ki kendisi. Amatör bir davranış
  • 10-10-2020, 10:58:16
    #5
    R10 da multi üyelik biraz zor sanki
  • 10-10-2020, 10:59:20
    #6
  • 10-10-2020, 11:00:02
    #7
    Hayır R10 gibi bir foruma üye olmayı başaran bir insan şu şekilde konu açarak spam yaptığının farkında olmayacak davranışları nasıl sergiliyor.
  • 10-10-2020, 11:00:44
    #8
    Web Tasarım ve Yazılım
    BRNKLBKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakışıklı duruyo => http://prntscr.com/uwl1f4
  • 10-10-2020, 11:01:34
    #9


    böyle bir icat var hocam basıp derdinizi anlatınca moderatörler gereğini yapıyor