Baba Bu Ne :D spammı desek multi üyelik mi :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Baba Bu Ne :D spammı desek multi üyelik mi :D
12
●
476
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Baba Bu Ne :D spammı desek multi üyelik mi :D
1
2
10-10-2020, 11:02:14
#10
BRNKLBKN
Golsime adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
böyle bir icat var hocam basıp derdinizi anlatınca moderatörler gereğini yapıyor
onu konuyu açmadan önce hallettik bile
10-10-2020, 11:04:28
#11
mertcangokgoz
Foruma üye olmayı başarmış, yetmemiş spam yapıyor. Tek tek raporlayalımda tadını çıkarsın forumun
10-10-2020, 11:06:11
#12
yusuf68700
Yavaş *** Gactane Açıyon
10-10-2020, 11:06:45
#13
Argornst
yusuf68700 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yavaş *** Gactane Açıyon
Spoiler Göster
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler