• 10-10-2020, 19:41:19
    #55
    marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşında canı sıkılmış 30 bin $ almış
    Ne olacak bu fakirlik, fakirliğin gözü kör olsun
    Kenarda zor gün param 100€ vardı kredi kartını ödemek için bozdurdum
    benimde 300 dolarım var hocam ama ruhumuz zengin boşver
  • 10-10-2020, 20:37:55
    #56
    dolardan bi anda kazanılmaz hocam. uzun vade yatırırsan kazanırsınız.
    Ticaret yapana kadar bekletmek mantıklıdır dolarda.
    Mantıklı ticaret yapacaginiz iş denk gelirse bozdurursunuz
  • 17-10-2020, 18:57:04
    #57
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sence akbank hissesinde ve genel olarak türk bankacılık sistemini bekleyen sıkıntı ne ki her hisse değer kazanırken bankacılık hisseleri değer kaybediyor. yorumun var mı ya da bilgin? teşekkürler
    Belki bir nebze faydalı olur...

    https://finanstaksi.com/banka-hissel...ksine-dusuyor/
  • 06-02-2021, 21:46:02
    #58
    Üyeliği durduruldu
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün küçük bir tutar sayılacak kısmı dolar alayım dedim( 10 bin dolar ) Allahtan kambiyo vergisini düşürmüşler de oradan da zarar etmedik . Artacağını düşündüğüm için 7.94 e çıktığında bu sabah aldım hemen şuan 7.85 de açıkçası yeterki dolar düşsün ben razıyım ama biraz komiğime gitti
    Seni Çok merak ettim kardeş ne durumdayız
  • 06-02-2021, 21:48:18
    #59
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün küçük bir tutar sayılacak kısmı dolar alayım dedim( 10 bin dolar ) Allahtan kambiyo vergisini düşürmüşler de oradan da zarar etmedik . Artacağını düşündüğüm için 7.94 e çıktığında bu sabah aldım hemen şuan 7.85 de açıkçası yeterki dolar düşsün ben razıyım ama biraz komiğime gitti
    Hocam 7 oldu inşallah daha elinde tutmuyorsun :d
  • 07-02-2021, 03:43:43
    #60
    Sarpasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni Çok merak ettim kardeş ne durumdayız
    Intercomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 7 oldu inşallah daha elinde tutmuyorsun :d


    7.70 civarlarında bozdurmuştum hocam çok zararım olmadı sorun değil ama koşa vadede hızlı bir şekilde artacağını düşünüyorum . Mart ayında zaten yükselişe geçecek