sence akbank hissesinde ve genel olarak türk bankacılık sistemini bekleyen sıkıntı ne ki her hisse değer kazanırken bankacılık hisseleri değer kaybediyor. yorumun var mı ya da bilgin? teşekkürler
Belki bir nebze faydalı olur...
https://finanstaksi.com/banka-hissel...ksine-dusuyor/