Seni Çok merak ettim kardeş ne durumdayız
Hocam 7 oldu inşallah daha elinde tutmuyorsun :d
7.70 civarlarında bozdurmuştum hocam çok zararım olmadı sorun değil ama koşa vadede hızlı bir şekilde artacağını düşünüyorum . Mart ayında zaten yükselişe geçecek