Sarpasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni Çok merak ettim kardeş ne durumdayız
Intercomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 7 oldu inşallah daha elinde tutmuyorsun :d


7.70 civarlarında bozdurmuştum hocam çok zararım olmadı sorun değil ama koşa vadede hızlı bir şekilde artacağını düşünüyorum . Mart ayında zaten yükselişe geçecek