Elini sallasan Android developer çarpıyor , ben olsam İOS tercih ederdim. Hayrına değil ama gerekli projelendirme yapılırsa Apple tarafına yazılım geliştirmek için bizim ekibi bi dürterim.
Elini sallasan Android developer çarpıyor , ben olsam İOS tercih ederdim. Hayrına değil ama gerekli projelendirme yapılırsa Apple tarafına yazılım geliştirmek için bizim ekibi bi dürterim.
Detayların ve çizimlerin olduğu proje belgelendirmesi var mı? yardım edebileceğimiz bir nokta olabilir belki
hocam çizimlik birşey yok çok basit olucak bir api url ile siteye üye olucak uygulama üzerinden sadece bu yapılıcak başka birşey olmuyacak ekran beyaz olucak sonra