mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elini sallasan Android developer çarpıyor , ben olsam İOS tercih ederdim. Hayrına değil ama gerekli projelendirme yapılırsa Apple tarafına yazılım geliştirmek için bizim ekibi bi dürterim.
hocam ufak bi uygulama yapıyoruz onun için