Merhabalar, Kayseri'de kendi çabaları ile şarkılarını üreten arkadaşlarımın yeni çıkarmış olduğu şarkıya azda olsa destek amaçlı yorum ve beğeni olarak katkı sağlayabilirseniz sevinirim.
Yeni soundlar kullanılıyor artık. Tarzlar güzel beat seçimlerinde yeni trende ayak uydurulursa daha çok dinleyen olur.
Evet doğrusunuz hocam ama şuan ki şartlar ve ekipte olan arkadaşların sağlayabildiği en üst düzey olan çalışma buydu umarım ki ileride destekler ile daha güzel işler çıkacağına eminiz