• 07-10-2020, 22:29:17
    #1
    Merhabalar, Kayseri'de kendi çabaları ile şarkılarını üreten arkadaşlarımın yeni çıkarmış olduğu şarkıya azda olsa destek amaçlı yorum ve beğeni olarak katkı sağlayabilirseniz sevinirim.


    https://www.youtube.com/watch?v=zDr96PV4K9o
  • 07-10-2020, 22:37:48
    #2
    Şiveyle söylese daha çok beğenirdim yinede yüreğinize sağlık emek var
  • 07-10-2020, 22:40:07
    #3
    newsgaddar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şiveyle söylese daha çok beğenirdim yinede yüreğinize sağlık emek var
    şiveye doğru giderse gadasını aldıklarım diye başlarlar ortama ayak uydurmak Teşekkür ederiz sağ olun
  • 07-10-2020, 22:40:23
    #4
    PREMIUM SEO
    Yeni soundlar kullanılıyor artık. Tarzlar güzel beat seçimlerinde yeni trende ayak uydurulursa daha çok dinleyen olur.
  • 07-10-2020, 22:57:29
    #5
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni soundlar kullanılıyor artık. Tarzlar güzel beat seçimlerinde yeni trende ayak uydurulursa daha çok dinleyen olur.
    Evet doğrusunuz hocam ama şuan ki şartlar ve ekipte olan arkadaşların sağlayabildiği en üst düzey olan çalışma buydu umarım ki ileride destekler ile daha güzel işler çıkacağına eminiz