newsgaddar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şiveyle söylese daha çok beğenirdim yinede yüreğinize sağlık emek var
şiveye doğru giderse gadasını aldıklarım diye başlarlar ortama ayak uydurmak Teşekkür ederiz sağ olun