Öncelikle merhaba, nişan arefesinde olduğumdan dolayı forumdan durumu olmayan bir öğrenci arkadaşımızın okul harcını yatırmak isterim.
Gerçekten imkanı olmayan bir arkadaş ulaşırsa onun yerine ben yatırıp kendisine ödeme dekontunu ileteceğim.
Herkese iyi forumlar dilerim
Harçtan öte, uzaktan eğitim döneminde altyapı olmayan evime Vodafone Redbox bağlatmak zorunda kaldım ve kota olmayacağı söylenen pakete 129 TL'den imza attım ama 189 TL civarı fatura geliyor. Bu konuda aylık az da olsa destek sağlayan bir kurum biliyor musunuz? Çünkü aylık gelirim yok denecek kadar az ve freelance işlerden gelen gelirle ve ailemden gelen az parayla yaşamak zaten zorken Vodafone'un böyle bir şey yapması çok yordu beni. Günümüzde bir internete 189 TL ödenmemeli yalnızca 15mbps internete...