Öncelikle merhaba, nişan arefesinde olduğumdan dolayı forumdan durumu olmayan bir öğrenci arkadaşımızın okul harcını yatırmak isterim.
Gerçekten imkanı olmayan bir arkadaş ulaşırsa onun yerine ben yatırıp kendisine ödeme dekontunu ileteceğim.
Herkese iyi forumlar dilerim